Zadania z programowania


Przykłady
Zadania 2 - treści Z00

Zadania wykonujące obliczenia:

Z01 Z02 Z03 Z04 Z05 Z06 Z07 Z08 Z09 Z10 Z11 Z12 Z13 Z14 Z15 Z16 Z17 Z18 Z19 Z20 Z21 Z22 Z23 Z24 Z25 Z26 Z27 Z28 Z29

Zadania z instrukcją warunkową:

Z30 Z31 Z32 Z33 Z34 Z35 Z36 Z37 Z38 Z39 Z40 Z41 Z42 Z43 Z44 Z45 Z46 Z47 Z48 Z49 Z50 Z51 Z52 Z53 Z54 Z55 Z56 Z57

Zadania z instrukcją wyboru:

Z59 Z60 Z61 Z62 Z63

Zadania z iteracji:

Z71 Z72 Z73 Z74 Z75 Z76 Z77 Z78 Z79 Z82 Z83 Z85 Z86 Z87 Z88 Z89 Z90

Zadania z tablic:

Z102 Z103 Z104 Z105 Z106 Z113 Z114

Zadania różne:

form_jezyki Z112 Z113 Z114
Stanowisko Oculus

Pierwszy zestaw VR w naszej szkole. Trochę się zestarzał, ale wciąż daje możliwość tworzenia nieskomplikowanych aplikacji VR z wykorzystaniem Unity

Stanowisko HTC

To nasz najnowszy nabytek. Stanowisko zmodernizowane w tym roku szkolnym. Stwarza morzliwość projektowania aplikacji VR z wykorzystaniem Unity